Lugn dag

Idag har jag haft världens skönaste slappdag. Jag har inte gjort något annat än att ligga framför TV:n och slöa, gotta mig och allmänt göra ingenting. Fast jag gav faktit yogabollen en omgång i slutet vilket faktiskt är en väldigt bra träning - och jag föll bara av 2 gånger..

En dusch och sedan blev det att laga mat. Två kycklingrätter, jag är på hugget! Till efterätt plockade min morbror fram äkta amerikans glass (jag trodde det var en kaka först): Kexbotten, tjockt lager av vaniljglass, kexlager och ett tunt chokladöverdrag. Mums måste jag säga!

  

Nu ska jag gå och fortsätta min produktiva dag med Internetsurfing och kanske en film. Apropå det ska det tydligen regna hela nästa vecka. Låter som ett bra läge att ha filmmaraton. Sicken tur att vi köpte Cheetos (ostbågar) igår då. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0