Livets vägar

Idag är en riktig filmdag. Himmlen är grå och det ser kallt ut.. Och trots att jag gick upp för en timme sedan och har nu käkat frukost efter att ha sovit ut imorse är jag helt yr i pumpan. Känner mig slut, det var tydligen en jobbig dag igår haha! Men faktum är att oavsett hur fånigt det kan låta så är det jobbigt att shoppa. För det första så går man en jäkla massa fram och tillbaka till butiker, runt runt i butikerna och sedan fram och tillbaka i provhyttarna. Och när man testar kläder så betyder det av med byxorna, på med nya, av med de nya och på med de gammla. Tröja av - tröja på. Knäböj, armlyft och en massa andra gymtermer. Efter 7 timmar på stan har man genomgått ett intensivpass (åtminstonde ett medel) på friskis och vaknar sedan upp Dagen Efter.

Apropå film ska min morbror och jag gå på bio imorgon. Det är  Avatar som ska ses i 3D på den största bioskärmen i Hollywood. Endast det största och värsta är bra nog åt oss.. Det är komiskt hur livet fungerar. Inget dåligt som inte för något bra med sig. Jag skulle egentligen träffa Ida imorgon men universum är emot oss och vi blev återigen tvugna att skjuta fram träffen - igen. MEN (there's always a(n) but), hade vi inte ställt in imorgon skulle jag och morbror min inte kunnat se filmen då och vi hade troligtvis inte sett den förrän.. blue ray?

Nu börjar solen titta fram. Det kanske blir en skön dag trots allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0