It's a beautiful day

Lyssnar på U2 och "it's a beutiful day" som får bli min inspiration just nu. Det var riktigt skönt att kunna gå ut och gå efter att ha blivit hemmabunden av allt regn och det dröjde inte länge innan jackan åkte av. Sen åka tröja av och på om vartannat, det var svettigt i solen men samtidigt frös jag då det var kallt i luften. Som svensk motarbetade jag dock lusten att bara ställa mig mitt på en väg med ansiktet höjt i luften riktandes mot solen. Istället försökte jag smälta in bland amerikanerna som vant vandrade i rask och orask takt runt sjön i solglasögon och stora jersey-tröjor.

   

Sen hann jag knappt hem innan det knackade på dörren och killarna från Magnolia hade kommit för att hämta vår TV. Tidiga var de (hör och häpna) och hade till och med dykt upp en halvtimme tidigare när jag var ute och promenerade. 3 snabba minuter och de var borta och likaså vår älskade skärm. Hur ska vi klara oss?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0