Isn't it lovely

Idag vaknade jag tidigt av solens strålar som trotsade persiennerna. Mysigt när jag satt uppe sent igår och tittade på Paranormal Activity med min morbrors fru. Spökfilm som jag rekommenderar till alla som vågar sig på att se sånna, haha! Efteråt var jag i alla fall sådär rädd som jag alltid blir (för livig fantasi, borde inte få se skräckfilmer) och medan jag plockade ur filmen ur DVD-spelaren så började min morbrors fru gå..

"Where are you going?"
- To the bedroom.
"You're leaving me ALONE?!"

Hon skrattade. Mina ögon var uppspärrade och när skivan låg i sitt fodral igen la jag den längst under bland DVD-filmerna... Man vill ju inte riska något liksom.

I alla fall, back to the present: Startade dagen men en morgonpromenad. Jag hade ju skrivit ett mycket viktigt brev igår och därför var det viktigt att jag postade det viktiga brevet och det kräver ju att man går till en postlåda som tidigare sagt. Så därför var det precis vad jag gjorde och manade mig själv att gå hela vägen till Post Office där jag la brevet i postlådan som var ända framme vid dörren och INTE redan vid gatan. För det är ju fusk. Dessutom går jag förbi en postlåda varje gång jag går vägen dit men då får jag ju ingen motion.. Fan vad duktigt. Se, ibland kan jag! Men att gå en morgonpromenad i det här vädret har jag ingenting emot. 3 januari 2010 ~ 09.30 och jag var klädd i linnebyxor, sneakers, linne och tröja. Tröjan åkte dock av efter 5 minuter eftrsom det var för varmt ute. För varmt (!!) Januari 3 (!!!). This is the real thing, ya'll.

Kom sedan hem till pannkakor som kom direkt från plattan och sedan bar det av till Hollywood. Köpte mig en tröja på DNA för 77 kr (11 dollar, tidigare det dubbla). Jäkla rude kassörska dock. Frågade oss inte om vi ville ha en påse, vek inte kläderna och gav mig tillbaka 10 dollar mindre än vad jag skulle ha. Pfft! Fixade till det men ändå. Sånt dissas - men min tröja hissas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0