Inte så tidigt

Min lugna morgon börjar med en snab dator som sedan tar tvärstopp och blir till den segaste utan Internet. En omstart och den fungerar nu fint. Tekniken går frammåt.

Vaknade upp tidigt i morse och kände mig för första gången sedan jag blev sjuk utvilad. Det är så härligt att  känna att man haft en riktigt god nattsömn och sammlat på sig massa energi och sedan vakna upp klockan 8 på morgonen. Satte på datorn och började kolla mailen. Då ser jag det. Längst ner i skärmens högra hörn visas klockan med vita bokstäver. Klockan är 10.00. Antingen tog det mig 2 timmar att förflytta mig tvärs över sängen eller...

Så mycket för min tidiga utvilade morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0