Goder morgon

HAHA, så har jag än en gång raderat ett helt inlägg precis innan jag ska spara det. Vad kräver det att blogga egentligen, en intelligens?

Hade ställt klockan på ringning igår kväll eftersom jag har haft en tendens att stanna uppe sent (så var även fallet igår) och sedan sova bort halva dagarna, men vaknade av mig själv en halvtimme innan klockan började. Genom persiennerna lyste solen in för första gången på en vecka och jag kände mig mot alla odds pigg nog att gå upp på en gång. Efter det har jag varit effektiv - frukosten är uppäten, tänderna borstade och jag har till och med hunnit plugga lite grann. Försöker mig på tekniken att göra lite i taget för att se om det funkar (då jag är hopplös när det kommer till självdiciplin). Jag tror jag har glömt bort hur man pluggar.. fast sanningen är nog att egentligen har jag nog aldrig vetat det. Så hur jag kunde klara både grundskolan och gymnasiet med bra betyg är en jäkla bra fråga i. Man har väl tur? (nej, skicklighet kallas det för)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0