!!!!!!

Det är OTROLIGT hur fort saker och ting kan förändras. Hur fort saker och ting faktiskt gör det - förändras. Efter mitt senaste inlägg skrek jag ut HJÄLP. Jag behövde det, en skärpning, en putt, vad som helst som kunde hjälpa mig år rätt riktning. Och jag fick det. Jag minns inte hur det började eller ens varför. Det enda jag vet är att hade det inte varit för regnet som kom i precis rätt tid så hade jag inte setat här i soffan med hopp och framtiden (inte så här i alla fall). Jag är uppspelt, exalterad och faktiskt alldeles svettig men framförallt så PEPP! Jag vill! Jag kan! Jag ska! Jag måste! Det känns som att det är det här jag har väntat på, som att det här är menat för mig. Det är det här jag har väntat på så länge! Nu måste jag bara få ihop alla delarna, vilket jag kommer få, på det sätt jag allra helst vill.

Jag vill. Jag kan. Jag ska. Det ska hända.

Just do it!

Kommentarer
Postat av: Anna Maja

Vadå? Tell me!

2010-01-27 @ 09:59:56
URL: http://annamajaa.blogg.se/
Postat av: Lina

nu blev jag ju jättenyfiken! vadvadvad?! :D

2010-01-27 @ 14:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0