Dyrt!

Det är helt otroligt hur dyra biobiljetter har blivit! Hur ofta får man inte betala 105 spänn för en endaste liten biobiljett nuförtiden ? What happend? Jag minns det tid då man kunde gå på bio under en hundring.. utan popcorn och dricka då förstås. Jag älskar att gå på bio, den stora skärmen, ljudet, specialeffekterna som får stolarna att skaka när hästarna dundrar fram i Sagan om Ringen, doften av popcorn. Det är en helt underbar upplevelse och jag, som gråter till tv:reklamer, såpor och tecknade filmer, lever mig in helt och hållet och hade jag råd skulel jag gå oftare. Fast då skulle de i alla fall behöva sänka priserna något eftersom jag är extremt snål mestadels.. Men i alla fall. Att gå på bio sällan gör såklart att upplevelsen blir mer spektakulär eftersom det inte blir en del av vardagsmaten.. Men att gå på bio mer än 2ggr / år skulle vara kul. Och härligt. Och underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0