Dilemma

Sitter nu och funderar på om jag ska ta tag i matten eller uppdatera om gårdagen. Jag är helt övertygad om att matten borde vinna eftersom jag tydligen går i skola igen och borde, som alltid, fokusera på mina studier. Trots det, som alltid, så känns det mer lockande att fly in i Internets värld och göra något helt annorlunda. Frågan är bara vad nu när jag redan kollat igenom mail och facebook.. just det - jag kan uppdatera bloggen!

Nej Andrea, va en duktig flicka nu och kila iväg efter matteboken. Bloggen kan du leka med i pauserna (notera plural).


PS blogg.se har gjort en ny layout när man loggat in utan att tala om det iförväg (tror jag, jag läser aldrig mailen som kommer från dem). Ögonbryna höjdes till taket och jag funderade på om datorn blivit knäpp eller om jag fått in virus innan jag fattade att det kanske inte hade med min dator att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0