Dålig uppdatering

Dåligt dåligt har det varit med uppdatering de senaste dagarna men fakutm är att det inte hänt så mycket. I söndags gick min morbror och jag på bio och såg Daybreakers med Ethan Hawke som vampyr. Filmen var bra men mer komisk än läskig, haha, och Ethan Hawke var snyggare som människa än vampyr. Kan vara bra att anteckna utifall att..

Fick veta igår att det hade varit Golden Globe i söndags vilket jag totalt hade missat. Tänk att man är så nära Hollywood och kändisarna och så glömmer man bort det! Fy och skäms.. men å andra sidan var det inget trevligt väder att stå ute i. Sen i söndags har det i stort sett regnat konstant här, och mer ska det komma. Enligt nyheterna har vi en regnstorm över oss fram till fredag. Vad som nu räknas som storm verkar dock vara relativt.. Rent formellt kräver storm en vindstyrka mellan 24,5 - 32,6 m/s - här har vi ösregn utan vind. Där ser man vilka felaktiga, men ack så uppväckande, termer de kan använda sig av. I bakgrunden kan jag höra muller.. undrar om det är åska eller ett flygplan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0