Bio

Är på väg till Hollywood och Arclight nu för att se Avatar. Enligt recensioner och folk som har sett den ska den tydligen vara jättebra, ska bli kul att se! Dessutom blir det smaskigt med popcorn som får blir min second breakfast (inte bara hobbitarna som får ha en sådan). Gilla!

Ute lyser solen men det blåser som fasen. Hoppas det är varmt i alla fall. Precis utanför huset håller byggarbetarna på med att byta ut vattenrör i marken.. förhoppningsvis kommer mitt handfat som med jämna mellanrum får stopp börja fungera helt nu. Springer för tillfället till gästbadrummet varje gång jag behöver borsta tänderna eller tvätta ansiktet. Bra när jag ser film eftersom badrummet är precis bredvid TV:n men drygt eftersom jag behöver ta med alla produkter fram och tillbaka.

Kommentarer
Postat av: EM

De behöver bara rensa bort alla webs som änkorna vävt, sen kan vattnet rinna fritt igen...tror jag trala trala....

2010-01-16 @ 22:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0