Bilder från MOCA

Konst! Hade det varit jag hade det stått Splash! by Andrea


  

låt er inte luras (speciellt inte av den dåliga kamerakvalitén); det kan se ut som.. ngt. Men på nära håll tyckte jag det såg ut som en man som red på en häst men nej - det är fotbollsspelare!


 

Lite överallt låg det böcker på en bänk. På boken stod det This is not to be looked at. Sådetså.


En svensk mitt i allt (ibland blir man ändå lite patriotisk!); Öyvind Fahlström


Ida och jag i mitt favoritrum; ta-av-dig-skorna-rummet
 

Besöket avslutades med lunch på deras café innan det var dags för dem att dra sig tillbaka till Long Beach och för mig att åka tillbaka till Universal City. Det var ett riktigt nice besök! TACK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0