Beslutssvårigheter

Det är en underbar vårvärme ute! Och här inne sitter jag med nyuppäten lunch (blev spaghetti med pastasås och grönskaker för den intresserade) och läxböcker. SUCK. Vill gå ut på en promenad men får se om jag hinner med det mellan skolläsning och sen behöver jag göra mig i ordning innan middagen så jag blir vacker och representabel, haha!

Som det ser ut nu så ser jag två alternativ:
- Jag skiter i skolan och tar en promenad
- Jag tar tag i skolan och går ingen promenad

Val ett är lockande, val två behövligt. Fast det är promenaden med.. Samtidigt börjar jag känna att det blir mer och mer tajt med tiden innan vi måste åka vilket gör att jag i alla fall kanske inte hinner ut och gå. Och samtidigt så känner jag ett 100% ointresse av att plocka upp mina ack så tunga böcker igen.

What to do, what to do...?
Nu ska jag diska efter mig.
That's to do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0