Bädda sängarna när du är riktigt glad (trött)

Klockan han bli mycket innan jag packade ihop och gick för att lägga mig - bara för att bli påmind om att jag tvättat lakanen och ännu inte satt på dem igen. Visst är sånt härligt? Toppen! Jag var så trött så jag höll på att storkna och kände "jag struntar i att bädda och så lägger jag mig rätt upp och ner på lakanen istället", men efter att ha bestämt mig för att inte göra så (igen) så satte jag igång och då går det fort. Hisch Svisch och sängen var renbäddad. That we like! Klockan var då runt 01.00. Det visar sig att en kombination av övertrötthet och kamera kan leda till många bilder och en tickande tid. Halv två gick jag och la mig. Men vad gör det om hundra år när allting kommer kring?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0