Att köpa

Nu har jag skrivit en lång handlings-lista som jag ska ta med mig ut. Förutom diverse saker som behövs nu ska jag även köpa med saker hem till Sverige igen. Jag kan inte fatta att tiden går så fort, jag har redan varit här i 2 ½ månader! Det känns som ingen tid alls så kan ni då förstå hur kort det känns med bara två veckor kvar? Om exakt 14 dagar har jag sovit min första natt i Sverige 2010 och sitter troligtvis och kollar ut genom fönstret på det kalla kalla vädret, på snön, på minusgraderna och människorna som försöker skydda sig mot det. Ja...

Det här är min lista nu iaf:

- Hårprodukter (diverse saker)
- Skjortor
- Cd-skiva (present)
- Resväska
- Body Lotion
- Kelloggs
- Mascara (ev)

Okej, den kanske inte var så lång. Men några saker är det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0