2010

Gott Nytt År! Tänka att det redan har blivit tvåsiffrigt, var tar tiden vägen?

Iförrgår kväll gick jag och la mig 9 eftersom jag var så jäkla trött. Vaknade upp igår med  förklaringen varför - ont i halsen och täppt näsa - jag var förkyld! Härligt slut på 2009 och bra början på 2010, haha! Men jag hade en bra kväll, mjukisbyxor, ostbågar och vatten för skålning. Film innan och count down på Times Square live på TV. It's gonna be a good year.

Idag tackar jag för en av de bästa saker: Otrivin. Vad skulle jag göra utan den? Har käkat förkylningstabletter sedan igår, amerikanska - tyrenol, men inget fungerar så bra som Otrivins nässprey. You just gotta love it! Och som ett f.y.i - Jag befinner mig just nu i landet som inte har Paracetamol. What?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0