What a differense a day makes

I Sverige-tid föddes jag för ungefär 5 timmar och 10 minuter sedan (och 19 år bör tilläggas). I USA-tid om man ska gå efter klockslag är det 4 timmar minus 10 minuter (och 18 år) kvar.

Jag tycker det känns lika konstigt att vakna upp varje år dagen innan födelsedagen och veta att om 24 timmar vaknar jag upp som ett år äldre och förhoppningsvis 1 år visare (host). Tänk så stor skillnad dessa små timmar kan göra - från född till ofödd, från att inte kunna köra bil till att få köra, från att inte få bestämma till att få bestämma själv, från stödhjul till roadtripp.

Tack mamma för att du födde mig! Det känns väldigt trevligt ska du veta.

Kommentarer
Postat av: ann-sofie

Grattis gumman igen! Hoppas din dag blir toppen!

Låten heter The Kill med 30 seconds of mars

2010-02-05 @ 10:26:09
URL: http://viljanattkunna.blogg.se/
Postat av: Allie

Gratulerar på födelsedageen! Äntligen är du lika stor, vis, vettig och klok och snygg och bra som vi andra! KRAM

2010-02-05 @ 19:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0