Vintersnö ej sommarskor

Är det inte lustigt att det är mitten av februari och det finns nästan mer vårskor än vinterskor ute i butikerna nu? Det ställer till en jäkla massa problem för mig som inte har vinterskor eftersom jag inte verkar få tag på några nya nu.. och mina sommarskor är väldigt kalla att gå ute med. Jag har börjat med dubbla strumpor varianten istället: två par strumpor och jag börjar inte frysa förren efter halva promenaden. Fungerar riktigt bra må jag säga (förutom att jag fryser på tillbakavägen) haha!

Hörde på nyheterna imorse att det ska komma in - inte 1 utan 2 snöstormar from idag! Häerligt. Don't you just love the vintersverige?

Not really, no. Hö hö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0