Vinterkörning

Har precis varit och lämnat av mamma och David. Pudersnö i all ära men mina sommarskor håller inte särskilt bra i kylan (speciellt inte när jag behöver pulsa i snön) och att vinterköra är betydligt läskigare än vad som kan tyckas. Det känns att bilen har ett sämre underlag och det känns att när som helst kan hjulen tappa fästet helt och fara iväg. Men jag får se det som ett äventyr - haha?

Ska fortsätta idag med den nya dataupggiften: att göra en HTML sida. Åh vad jag tycker det är roligt! Webdesign var den absolut roligaste kursen jag läste i skolan så den här uppgiften ser jag riktigt fram emot. Men jag har även förra veckans uppgift som jag inte hunnit lämna in än (läs: göra) dock resonerar jag att det måste vara bättre att satsa på den nya uppgiften som fortfarande ska och kan komma in i tid - den andra är redan förlorad.. typ.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0