Väska inköpt

Igår var jag tillbaka på mallen och köpte mig en fetingresväska som ska hjälpa mig att få hem alla de prylar som nu uppenbarligen ska flyga över atlanten igen. Till den så köpte jag även ett supergulligt M&M lås bara så att jag ska kunna känna igen just min väska på rullbandet senare eftersom den är svart - precis som 1000-tals andra. Det är en av de saker jag gillar absolut mest med min oranga väska: Det finns ingen tvekan om att det är min och det går absolut inte att missa den (eller ta fel för övrigt) eftersom den lyser på bandet. Hade det svävat en stort röd blinkande pil med stora bokstäver som sa ANDREA så hade det varit komplett.

Min svarta väska


Det börjar kännas konstigt igen att jag ska hem. Förra veckan hade jag accepterat det faktum att jag ska tillbaka till Sverige på torsdag så jag var helt lugn med det, men så började jag känna nu i helgen att "Nä, jag vill inte tillbaka. Usch i Sverige är det kallt med massvis med snö och minusgrader. Jag har det bra här under palmerna i plusgraderna." Snacka om att det känns typiskt att det blev snöstorm i Sverige bara för att jag snart är på väg tillbaka igen. Vad hände med min planerade vår i februari? Den kommer - jajamensan - på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0