Uppe med tuppen

Oj, oj, oj! Igår var jag uppe riktigt sent om natten. Inte förren halv tio kom jag i säng - halv tio! Jag har blivit en riktigt nattuggla, oh yeah!

Vaknade tidigt imorse. Det märks att det tar tid för kroppen att ställa om eftersom jag vaknar, för det mesta, innan resten av familjen gör det och då vet man att det är tidigt. Speciellt för mig som brukar påpeka att det är omänskligt att behöva gå upp före 9 på morgonen. Men imorse var jag vaken tidigt igen och efter att ha konstaterat att jag inte heller idag skulle kunna somna om traskade jag piggt upp och satte mig vid köksbordet för att - you know it - plugga.

Och vet ni vad? Jag pluggade! Jag har läst flera sidor, förstått det mesta och koncentrationen har varit på topp! Sen vaknade resten av familjen.. Det är lönlöst att kämpa emot. Därför sitter jag nu vid datorn, höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0