Tack och Ses imorrn

Jag skulle skriva någonting här men jag kommer inte längre ihåg vad det var. Säkerligen var det något mycket intressant av hög kvalité och extremt intellektuellt. Japp.

Har absolut ingenting att göra nu så jag underhåller mig själv med att unvika melodifestivalen i största möjlighet. Jag brukade gilla det men någonstans mellan att folk inte kan rösta rätt och att man behöver rösta 100ggr för varje omgång så tröttnade jag och nu rådissar jag det helt. Trist dock att ingenting annat går på TV ikväll. Verkligen en riktigt dålig tv-kväll och för att toppa det så har vår DVD stenvägrat visa mina filmer vilket lämna mig ganska utlämnad. Den ena efter den andra har jag stoppat in och allt som händer är.. inget. Blev sur och gick in på CDON för att beställa några filmer (tröstshopping is the shit), tyckte det var bäst att passa på nu när de har massa specialerbjudanden, och upptäcker att samtliga av mina filmer befinner sig i olika specielerbjudandeskategorier! Vet ni vad det betyder? - Att jag inte får mina 3 filmer för 99kr utan slutpriset hamnade på över det dubbla + frakt. Urk. Det är verkligen inte min dag idag. Jäkla pissdag.

Spotify strejkar så nu måste jag sitta och youtuba allt. Störande när nästa låt inte startar av sig själv utan låter tystnaden smyga sig på en tills den blir öronbedövande och jag kastar mig över första bästa låt bara för att få igång lite music.

Aaah. Nej jag borde ha sovit igenom hela idag. Imorgon är en annan dag. En bättre dag? Klart som korvspad, det kan inte bli så mycket segare än idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0