Sentimental

Haha, jösses vad sentimental man kan bli! Jag är mitt inne i en "min sista gång" runda - imorse vaknade jag upp och tänkte det här är näst sista gången jag vaknar upp här, i den här sängen. Sen ställde jag mig i duschen och tänkte det här är sista gången jag duschar i den här duschen. Precis som att duschen hade blivit min bästa vän under dessa 3 månader.

Det är sista gången som jag åker på den här vägen
Det är sista gången som jag ser de här palmerna
Det är sista gången som jag..

Idag är sista dagen som jag är här. Buhu.



Kommentarer
Postat av: EM

...och det här är sista gången som jag hugger huvudet av en...öhm.. jedi?? :)

2010-02-16 @ 23:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0