Packning påbörjad

Jag har börjat packa! 2 dagar kvar och nu sätter jag igång. Det här med planering och börja i tid har aldrig varit min starka sida.. Jag jobbar bäst under press (vilket troligtvis är anledningen till varför jag inte har börjat med min datauppgift än som ska in på söndag) och faktum är att jag har varit riktigt effektiv. Majoriteten av kläderna är nerpackade, jag har bestämt vad jag ska ha på mig under flygresan och imorgon kväll ska jag tvätta alla kläder så allting är rent. Fan, ser ni vad duktig och planerande jag helt plötsligt är - det visar bara att jag tydligen kan när jag vill. Haha!

Nu ska jag till Santa Monica och ta mig en sista tur bland affärerna där. Det är så jag blir lite sentimental när jag tänker på att det är sista gången jag åker dit nu. För den här gången i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0