Middag

Mmmm *homer simpson stil*, nu har jag kommit hem från en superb middag i ett av de där stora tjusiga husen som man står utanför och önskar att man fick komma in i. Det är vänner till Anders som bjöd över oss och till middag blev vi serverade färsk pasta med sås på italienskt vis (slänger in det bara för att det får allt att låta så mycket tjusigare) och ugnsbakad fisk som var supergod! Och till efterätt blev det chokladkaka utan mjöl med grädde och te till. Jag undrar hur fasen de lyckas baka en riktig kaka utan mjöl.. fascinerande! Och gott. Jag sitter nu mätt och nöjd på stolen och njuter av den vällagade maten. Mat är gott och faktum är att jag är övertygad om att jag skulle trivas bra som matrecensent. Det är även är övertygad om är att jag då också skulle rulla fram.. Men jag skulle åtminstone vara tjock och lycklig och det är ju som det ska då! I alla fall enligt Markoolios gammla album..

Jag känner mig flummig och är rädd för att det till viss del påverkar det här inlägget. Fick både champagne (som hade en cool guld-röd färg) och rödvin så jag känner mig lätt susig i skallen.. Det ska bli skönt med en sovstund snart och imorgon ska vi, trot eller ej, gå på gym igen om allt går enligt planerna. But that's for tomorrrow to find out. Now it's all about me, getting my face washed and drag myself to bed.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"You gotta give some to get some ´cause no pain no gain" :)



Billy Arnold

2010-02-01 @ 16:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0