Matte C - with the right to kill

Min mattekurs håller på att ge mig hjärtattack! Seriöst så är den ute efter mig... Det eller så försöker den ge mig ett wake-up call. Jag "skolkade" förra veckan, det vill säga att jag gick inte upp till 9 för att sitta och lyssna på två lektioner som jag inte begriper mig på då jag ligger efter, och hittar idag ett mail som säger Deadline för Projekt 1, uppgift 1, 8 februari. Vid det här laget drabbas jag av panik. Vad tusan är det för projekt och varför ska det vara färdigt så tidigt? HJÄLP! När jag dessutom skyndar mig in på BTH's studentsida för att läsa uppgiften upptäcker jag att det inte bara är 1 uppgift - det är 10 uppgifter som alla ska lösas inom en kort framtid! Och det är inte allt - man måste även ha rätt på alla 10 uppgifterna annars får man först göra om dem 1 gång.. och sedan 1 gång till. Och har man fortfarande inte klarat av det andra gången så får man vänta tills kursen startar igen (till hösten) och får man ytterligare en chans. Gulp.. I'm so fucking screwd.

Kommentarer
Postat av: Allie

Seriöst? Va? Det låter ju helt sjukt! vadå måste ha ALLA rätt? Shit pommes alltså vad dom är krävande!

2010-02-01 @ 21:44:43
Postat av: Christoffer

Du får se det positivt! Du har iaf något att göra på flyget på vägen hem sen när de nu är!:D

2010-02-02 @ 19:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0