Jag hjärta Shakespear

På kvällen åkta jag, Ida, Alex och Jay till downtown och såg When In Rome. Filmen var totalt värdelös med ett cheese-slut men enda anledningen till att vi hade valt filmen från början var på grund av Josh Duhamel (som enligt min mening började sval men hottade till sig under filmens gång, de andra fann han tillhottad redan från början). Vette fasen om filmen var värd att se dock - fast han var med haha. Kvällen fortsatte på andra sidan Long Beach där Emma mötte upp oss på Thairesturang och där jag äntligen kunde få min efterlängtade papayasallad (som smakade ljuvligt)! Till efterätt gick vi vidare till Yoghurtland som är frozen yoghurt och något jag har missat totlat! Snacka om att jag höll på att bli rånad en upplevelse! Många olika smaker av frusen yoghurt som man blandar och tar bäst man vill, sen strör man på olika typer av frukter, godis och strössel på toppen - allt efter smak och behag. Jay körde genomtänkt med smaker och toppingar som passade bra ihop, själv körde jag på en ta allt som ser gott ut variant.. What a mess but yum how delicious! De hade cookie dough som topping.. Mmmm!

Hela kvällen slutade med Shakespear In Love. Jag har inte sett den sen en filmkväll i 6an och då var jag trött och fann filmen tråkig. Nu var jag pigg och filmen var riktigt bra - speciellt Joseph Finnes (Shakespear) som jag tyckte gjorde hela filmen. (Tänk om man hade sig en egen Shakespear - vore inte så illa..)

Jag har för övrigt åkt buss nu på första gången sedan jag kom till landet USA. De är lite annorlunda och många av människorna som åker med speciella.. Men de var inte lika läskigt som jag hade trott. Där ser man.

Min frozen yoghurt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0