Kuckeliku

Idag tror jag fasen att jag är uppe med tuppen om inte innan! Väckarklockan började redan för en timme sedan. Jag ska nämligen till Long Beach idag och träffa Ida som bor och pluggar där och sedan sover jag över tills imorrn - det ska bli superkul! Samtidigt betyder det att jag behöver gå upp i ottan nu för att hinna göra mig i ordning och packa allt som bör packas med (planering är A och O och när man inte kan eller gör det så får man sitta med tuppen uppe på takknoppen och gola).

Ute regnar det fortfarande även om det verkar ha lugnat ner sig. Normalt sett brukar jag inte ha mycket emot regn eller att behöva gå ut och vandra i det men det duggar och blåser vilket har skapat en helt annan typ av regn som bara är kall och rå. IUSCH.

Ska se om jag kan hitta soldans på youtube.. tror vi behöver det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0