Kidnappad av True Religion

Efter yoghurten åkte vi till Beverly Center vilket är Beverly Hills shopping mall med allt från inte lika dyra affärer till väldigt dyra affärer (läs: Gucci, Dior, Louis Vuitton mfl) och jag dök fort in på True Religion, dyra men har jättesnygga jeans!

Det första jag kanske borde berätta är att jag är en sucker för bra service och trevlig personal vilket leder till att jag blir mer villig. Så när den supertrevliga expediten säger "I love your jeans!" och sedan plockar fram ett par andra och undrar om jag inte vill prova dem, just for fun, så kan jag bara inte säga nej till det.

Så jag testar jeansen som är annorlunda och snygga och får gå ut och visa upp mig. Precis utanför hytten sitter det en kvinna som säger turn around and I'll tell you how they really look. De var något för stora så expediten undrar om han ska hämta jeansen i en mindre storlek  varpå jag svarar nej tack då jag behöver gå tillbaka till min morbror som väntar. Jag går in och ska byta om till mina jeans när:

"Andrea - here's the jeans in a smaller size"
- Oh.. okej, thank you.
"Andrea - try this on too (en grön t-shirt)"
- Okej..
"Andrea - here's your uncle."

Haha, man behövde nog vara där för att verkligen se hur komiskt det var! Men jeansen i storleken mindre satt jättebra och t-shirten var snygg.. och kostade $80. Jag byter tillbak till mina egna kläder och säger att jag kommer tillbaka lite senare. Nejdå, du behöver inte lägga undan något - jag är tillbaka om ett par timmar.

Yeah right.

Dålig kamerakvalité. Egentligen såg kläderna knappt ut som på bilden, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0