Jäkla dag

Igår var en sådan dag då man borde dra täcket över näsan och inte lämna sängen. Vi var båda trötta, gymmet övergas och istället åkte vi ut för att få tag på saker för min hemfärd men det som inte var dyrt var fult, fulare och fulast. Det fanns verkligen ingenting som såg bra ut så jag gjorde det enda rätta för en dag som denna när vi kom hem: Jag gick in i sovrummet och hämtade både täcke och kuddar och begravde mig sedan i dem framför soffan i vardagsrummet med något gott att äta. Och vet ni vad? Det var himmelskt! Satte på Little Children med Kate Winslet och efteråt kändes allt redan mycket bättre och resten av kvällen fortsatte på samma vis. Lugnt men ljuvligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0