Inga fler nya avsnitt

Sitter med en matkoma efter middagen (spaghetti och köttfärs - kan det bli mer amerikanske än så *host host*) och lyssnar på min Joshua Radin skiva. Barnes & Nobles är inte nådiga gällande priser - alla skivor, gammla såsom nya är dyra men det här albumet är helt klart värt varenda öre som jag la ner på det.

Känner mig trött, på tv:n spelas det nya NCIS avsnittet in och Cheetosen ligger i köket, nästan utanför min gåvidd. Det är också en grej som egentligen är är väldigt fånig men som känns allt mer sorgligt varje gång jag tänker på det: Förra torsdagen såg jag mitt sista Supernatural och Fringe avsnitt här och idag blir det sista NCIS avsnittet. Nu när jag åker hem måste jag vänta på att Sverige ska komma ikapp i serierna först - sen kan jag fortsätta se. Och nu kommer jag inte kunna se dem på torsdag igen för då befinner jag mig någonstans mellan New York och Finland.

Det känns lite tungt i hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Madde

Love Joshua radin!!! :D

2010-02-12 @ 18:21:54
URL: http://layyourhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0