God Morgon

Jag var verkligen trött igår. Vaknade upp imorse med iPoden i örona (öronlurarna, inte självaste iPoden - dah), gårdagens kläder på mig och persiennerna öppna. Jag brukar aldrig kunna sova med musik i örona men nu hade jag tydligen gjort det.. imponerande eftersom jag hade ganska hög volym på - säger inte det allt?

Det är alldeles vitt ute och -14,9 grader när jag gick upp. Nej idag tror jag inte jag ska ut på en promenad. Nu ska jag istället koncentrera mig på min datauppgift och skicka in helvetesskapet (förlåt, jag menar den söta uppgiften), sen efteråt kanska jag ska se om vi har några möbler jag kan gå och flytta runt på? Såg Nytt Läge på TV:n till frukosten så nu har jag en jätteinspiration till att möblera om och inreda här i huset. Kanske borde ta en titt på mitt eget rum och det absouta kaoset som blivit av att inte stoppat in sakerna från resväskorna på sin rätta plats istället för att lägga allt i en stor hög på golvet? Neeej, det tror jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0