Fokus - gång 7 bredvid tomaterna

Så nu har jag bestämt mig på riktigt för att jag ska hoppa av matekursen och det känns så skönt! Har redan skrivit till min lärare och frågat var jag avregistrerar mig någonstans vilket känns som ett ganska bra steg 1. Jag inbillar mig att med det här beslutet gjort kan jag återigen lägga ner tid och energi på datakursen så jag lär mig någonting istället för att börja plocka fram boken och sedan sitta och ångesta mig över att jag inte gör matten och sedan sluta med allt eftersom jag inte kan koncentrera mig.

Apropå det här med att kunna koncentrera mig sitter jag och växlar mellan blogginlägget, facebook och msn samtidigt som jag skriver det här. Går det att köpa fokus i mataffärerna tro? Jag skulle bhöva en burk eller två.

Nu ska jag rädda datorn från att dö av låg batterinivå och sedan ska jag se om jag kan få inbetalningen till studentkåren att fungera. Det har inte varit min datadag idag - allt jag försökt göra har hakat upp sig och ingenting har fungerat. Får se om den ändrat sig nu.

Kommentarer
Postat av: ann-sofie

Hoppas du också hade en fin alla <3 dag! Ja, jag kan träffas nästan när som helst. På fredag är jag ledig om du har lust :)?

2010-02-16 @ 09:13:22
URL: http://viljanattkunna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0