Flyg du flyg, flyg!

Nu har jag checkat in och valt sittplatser på flyget från NYC - Helsingfors - Stockholm. Mellan LA till NY åker jag American Airlines och deras sida / incheckningssystem förstod jag inte mycket av så det får bli ett problem för morgondagsen tidiga timma väl framme på flygplatsen. Det som dock orar mig är att det stod någonting med drop in för bagaget NYC - Helsingfors - Stockholm resan som jag inte hängde med på, behöver jag hämta ut och checka in mitt bagage i New York igen? För isådana fall är jag screwd då sista tiden för det var 16.45 och jag landar 16.35. Så logiskt sett kan det väl inte vara så, right? I Finland måste jag hämta ut bagaget dock har jag förstått.. Spännande att se hur jag lyckas med det.

Tekniskt sett så tar min hemresa mig 25h och 10 minuter, jag åker 08.20 torsdag morgon (imorgon) och landar 09.30 fredag morgon på arlanda. Det är den tekniska delen, i praktiken flyger jag 15 timmar. Yeeeey! Ser mycket fram emot det (ironi)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0