*Beep*

Oj vad jag känner för att lägga upp en lång svordomsramsa (ni ska bara veta hur mkt jag börjat svära sen jag kom hem från USA). Min  webdesignuppgift krånglar med mig, nu senast i raden vägrar den låta sig valideras utan säger att jag använder tecken jag inte får använda (what the?!) vilket är helt obegripligt eftersom jag behöver använda dem eftersom det är koder!

@#!!!//&$¤=}/"!!

Nu slog en tanke mig.. jag ska ta och titta på det närmare om en liten stund. Först ska jag få upp humöret och orken. Jag känner för att tröstäta socker men allt vi har är en äcklig gammal chokladkaka som skulle ha blivit en kladdkaka men som vägrade bli det.. Usch.

Fast den är iofs inte gammal och inte äcklig. Men lika fullt är den inte kladdig heller.

Nej nu ska jag göra ngt annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0