Man ska sikta högt

Jag är på riktigt bra blogghumör. Just nu, i detta precisa moment, känner jag hur jag skulle kunna skriva ett ton av inlägg och lägga upp (kompensation?). Men här kommer trixet i hummersåsen - jag vet inte vad jag skulle skriva om. Bara att jag kan. Vill skriva! Saknar bloggandet faktiskt känner jag nu. Det är något speciellt med hur fingrarna rör sig över tangenterna och trycker ner bokstäverna i sådan rytmisk takt att folk börjar vända sig om och undra vem tusan det är som kan skriva med sådan snabbhet. Sådan precision. Någon mycket framgångsrik och välutbildad absolut. Med hög status och saftigt kontoutdrag. Champagne till middagen och utflykter i privathelikoptern över gröna fält och exotiska platser. En person som tordes vara personlig vän med president Obama och får utmärkelser under Nobelmiddagen. Jaaa..

Tänk så snopa de blir när det får syn på mig då.

Eller blir de...?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0