Sitter iaf på rätt tåg åt rätt håll

Har bokat tågresa till ner Götet över hgelgen. Kom till centralen i tid. Kollade anslagstavlan och gick sedan till fel perrong. Upptäckte att dubbeldäckaren inte var en dubbeldäckare men att den hade restaurangvagn. Då var det kompenserat. Slog mig ner i förstaklassäte som jag nu bosatt mig i och fått åtskilliga blickar av grannen på andra sidan gången. Tror han är mycket imponerad över min fråmgångsrikhet som måste lett till mitt val av resevagn trots min föga ålder. Känner hur jag passar in bland alla datamobiler och manschettknappar.

Har nu maniskt stoppat i mig det som fanns kvar av resechokladen (läs: det jag inte åt upp igår istället för att packa) och räknar minuterna tills jag anländer till Göteborg och min bättre hälft!

60 minuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0