Kära blogg

Tekniken är emot mig. Allvarligt. Jag tror den har bildat en facebookgrupp som heter "Vi som tänker jäklas med Andrea, thihi". För det första säckar min mobil ihop mer för varje dag. Igårkväll lyste den upp vid ett sms men skärmen var död - that's new. "Kul!" tänker ni. "Nej" säger jag.

Förra veckan köpte jag ett mobilt bredband. Den fungerade inte i datorn. "Haha" tänker ni "så roligt". "What the?!" säger jag och lämnar tillbaka det. Så nu är jag back where I begun - Internet hemma hos pappa och sporadiska uppdateringar med långt mellan varven.

Men hey-
Internet är nog bara en fluga. I vinter kommer alla säga "Inter..sport?"

Kommentarer
Postat av: Anna Maja

Sporadiska uppdateringar är väl inge bra! Speciellt inte nu när jag har bestämt mig för att ge mig in i den här leken igen! :D

2010-08-04 @ 13:34:53
URL: http://riverbend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0