Inget vanligt inlägg

Den här bilden är mycket speciell. Den är även väldigt gammal, närmare bestämt från 7-8 år sen.

Den oranga t-shirten är ingen vanlig t-shirt. Det är det första plagget jag skaffade i vuxenstorlek; XS inne på H&M. T-shirten införskaffades dessutom till min första dansuppvisning på dåvarande Swing Models.

Den rosa klockan på min handled är heller ingen vanlig klocka. Den fick jag i fördelsedagspresent när jag fyllde 9 av mina föräldrar och det var den födelsedagen jag kände att jag var så pass vuxen att jag till och med kunde ta mig en bulle ut frysen utan att första be om lov. Den där klockan kom att följa med mig i många år efter. Jag har fortfarande kvar den och det rosa kardborrbandet är i sitt orginal. Däremot använder jag den inte längre (slutade när jag efter X antal sommrar haft ett brett, vitt sträck längs armleden där klockan satt.

Håret lät jag växa ett par år till. Jag klippte av det när jag var 12. Sen dess har det bara blivit kortare, lite längre, mycket kortare och nu längre igen.


Those were the days. Everybody dance now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0