Sol - vind - snö - regn, it's april baby

Jag har varit så duktig idag! Varenda punkt på listan är avprickad och jag har nu en fungerande dator igen. Två gånger fick jag ringa Dell men det är så trevliga pojkar man får prata med. Skåningar hela bunten men väldigt trevliga. Den senaste köpte dock inte mitt resonemang med att min dator hade eget liv och agerar av sig själv. "Nä" sa han "Då är det du som har sagt åt den att vara dum". Suck. Och här trodde man att de kunde allt om datorer, se hur okunnigheten lyser.

Efteråt mötte jag Anna Maja och vi tog en promenad runt Tisken. Jag var smart och hade räknat ut att vi skulle ställa oss på varsin sida om gångvägen vid parkeringen så jag ställde mig precis vid gången. Jag är så smart - tänk om ni bara fick höra alla mina resonemang. Ni skulle häpnas.

Men jädrar vilket aprilväder det var. "Det verkar som det ska bli regn" sa jag. "Aaaa" sa Anna Maja. Sen kom snön. Tur att den försvann på en gång. Inte jäklar ska det komma någe mer snö nu, det ska vädret ha klart för sig.


Kommentarer
Postat av: Anna Maja

Haha vad kul det låter som vi har.. haha. som om det där var det enda vi sa på hela vägen ungefär XD

2010-04-21 @ 17:04:11
URL: http://annamajaa.blogg.se/
Postat av: Andrea

HAHA! men vi har alltid kul tsm. men jag kanske borde skrivit in att vi sjöng Pokémon också? bara för att fylla ut dialogen..? ;)

2010-04-22 @ 09:14:05
URL: http://fromatoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0