Rädding

Det finns en räddare, en Gud i datavärlden och hans namn är Håkan.

Håkan har räddat allt mitt innehåll i den totalt kraschade hårddisken, bilder och dokument, rubb och stub - allt! Det betyder att mina dokument till skolan inte är borta för alltid och behövs därför inte skrivas om. Mina bilder från USA är inte längre ett minnte blott utan faktiska bilder. Som jag kan se och använda.

TACK HÅKAN! Detta är värt guld.

Central Park, New York City 16 november 2009
Nu ska jag skicka in hårddisken till Dell, få en ny och sen kan jag återigen använda min alldeles egna dator. Det är lycka.

Kommentarer
Postat av: Annalina

Har du ingen back-up på bilder och sånt? :O

2010-04-04 @ 18:58:36
Postat av: Andrea

Några bilder var sparade på dvd sen tidigare.. men långt ifrån alla och långt ifrån USA-bilderna. Nu är det bara att börja spara ihop till en extern hårddisk.. :P

2010-04-05 @ 11:52:03
URL: http://fromatoj.blogg.se/
Postat av: tove

åh han verkar vara gud?! han kanske vet varför mina bilder inte går att kolla på? :O

2010-04-05 @ 14:19:40
URL: http://toveollas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0