Om man ändå hade lite pengar

Jag har hittat mina nya vill-ha-springskor! Med sin kombination av "full heel-to-toe BOUNCE™ cushioning and an adiPRENE®+ forefoot recycles downward energy into forward momentum" (jag förstår ungefär hälften) så är dessa Rava MB verkligen vårens måste-ha-skor som Adidas skriver i sin reklam. Är de inte grymt snygga?! Om jag hade dessa skor skulle jag ut och springa varje dag i vårsolens gryningsken, det enda ljud som hörs är ljudet av mina skor som nuddar gruset innan de "studsar" mig tillbaka och skapar en närmast flygeffekt.

Med dessa skor skulle jag va coolast i löparspåret. Watch out maratonlöpare - here I come
 adidas - Rava MB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0