Lördag del 2

Så här kan det se ut när Andrea testar kläder inne på Beyond Retro:





Missade ett samtal på mobilen. 80-talet hade visst ringt..


Alla som testat kläder vet att det är likvärdigt med ett pass på gymet. Upp och ner, ner och upp. Av och på, på och av och snurr snurr. Vi tog t-banan till mina igenkänningstrakter på Medborgarplatsen och parkerade med en varsin hamburgare på McDonalds innan vi orkade gå vidare och se söder. Vi vandrade till Chokladfabriken problemfritt (trots att My tvekade på mitt lokalsinne), jag visade henne en brandstation som ligger gömd bland söders gator (när hon inte trodde på mig pekade jag på en av dörrarna som höll på att öppnas för en brandbil och sa bestämt: men titta så ska du få se! Så kom en man ut på sin cykel och trampade iväg..), handlade Ben&Jerry's glass på 7Eleven och gick på toa på South of Folkungagatan - cafét som är med i Milleniumtriologin!

Solen lyste fint hela dagen och vi vandrade längs vattnet tillbaka till Slussen där vi såg Björn Ranelid stå och sjunga innan vi satte oss på banan hem igen. Jäklar vad trött man blir efter att ha gått en hel dag. Vi köpte chips och la oss på sängen med datorn och filmer - just as it should be.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0