Hej och hå

Jag såg Eva Rösa idag! Eller jag såg eventuellt Eva Röse. Jag borde egentligen skriva såhär: Jag såg en kvinna väldigt lik Eva Röse idag när jag gick vilse bland Stockholms gator! Men eftersom hon hade solglasögon på och jag är uppfostrad med att inte stirra på främmande folk så kunde jag inte avgöra det innan hon försvunnit in bakom en dörr till bostadslägenheter. Men jag fick en ledtråd (förutom adressen): Hon drog en barnvagn med ett litet knyte i.

Efter googlande vet jag att Eva Röse har två barn. Däremot hittar jag inte när den yngsta är född vilket betyder att hennes två-barn fakta inte hjälper mig särskilt mycket. Eller alls för den delen. Så frustrerande.


Nej nu borde jag sluta upp med datorn och fixa mig middag. Jag är hungrig.

Gårdagens rester eller köttbullar och makaroner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0