Fredag del 2

Ikväll ska jag och My på invigningsfest av Beyond Retro Zinken. Om jag förstått det hela rätt är det Elsa Billgren (Ernst Billgrens dotter) som håller i det hela. Det blir coolt. Men vad tusan har man på sig på en invigningsfest av en klädbutik? Jag kommer klä mig helt fel - jag känner det på mig. Haha!


--- Efter Efter Efter Efter ---

Ja okej. Vi upptäckte att vi inte hade behövt klä upp oss så pass som vi gjort - där fanns allt från à la beyond retro till sådana som såg ut att ha slunkit in efter en dag på stan. Det bjöds på öl och korv och vi gick runt och spanade in kläder. My testade till och med ett par shorts och en kavaj (jag har bilder på dessa men vette tusan om jag vågar lägga ut dem utan att ha pratat med henne först, thihi). Åh, det hade så mycket coola vintage kläder! Imorgon ska vi åka dit det första vi gör och testa tills vi storknar. Men då är vi nog klädda i mer ombytesvänliga outfits.

Mer än så var det inte. Vi konstaterade att det inte gick att vara så långvarigt där som vi först hade trott så vi drog istället vidare till Gamla Stan och letade reda på en mysigt café att sätta oss ner på.

My: Jag vet inte vad jag ska ta för macka.
Jag: Men ta en salami/brie! De är alltid jättegoda.
My: Delar du med mig då?
Jag: Ja men det kan jag göra.

Och vad lär vi oss nu utifrån detta? Att looks can be deceiving. 

Vart tog brieosten vägen? Nästa gång ska man nog be dem öppna mackan först och kontrollera vad som finns med, eller rättare sagt, hur mycket det är som finns med.



Trots allt blev det en jättemysig kväll. Och det är precis så det ska vara. Och jag fick ju faktiskt se självaste Elsa Billgren, hennes fästman och ytterligare någon bloggare som började på S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0