Ett resultat

Jag har kommit på en väldigt kul sak, en lek - att prova kläder jag aldrig skulle tänkt mig att prova. Leken är busenkel och reglerna lätta att komma ihåg: Du går in i valfri affär och börjar titta på kläder. Kläder som du i normala fall inte skulle provat (oavsett anledning fel modell, fel mönster, fulplagg etc) plockar du ihop tills du fått en lagom stor hög med kläder på din arm. Jag rekommenderar att du inte börjar med fler än 10 plagg, det tar tid. Sedan går du in i provhytten och testar plaggen. Förundras och häpnas. Man vet aldrig vilka fynd man kan hitta. Och vilka plagg som faktiskt är jättejättefula.

PS det var mörkt på Gina och kamerakvalitén inte den bästa. Ni får stå ut.

Bröstglipartröjan (syns inte på bilden men glipan var grand canyon).

Den försvunna marinen (den här gillade jag faktiskt från början. Reglemiss.)

Gammal blom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0