Effektivitetens baksida

På inrådan av en kompis skaffade jag Bloglovin. För den som inte vet vad Bloglovin är så är det en site där du kan lägga till alla bloggar du läser och se om/när de uppdateras. Med andra ord så behöver man inte länger gå in på sida efter sida för att se om de uppdaterat eller inte - Bloglovin sköter det åt en. Smart va?

Jo det hade man ju kunnat tycka. Men nu har mitt tidsfördriv på Internet reducerats eftersom jag nu med ett knapptryck kan se alla bloggarna istället för med 10. Frågan är vad jag ska göra med all den extratid jag fått på händerna..?

Kommentarer
Postat av: Anna Maja

leta reda på fler bloggar att läsa

lära dig baka kladdkaka

städa lite grann

fundera på vad du ska göra med ditt liv



det finns massor du kan göra

2010-04-03 @ 15:46:45
URL: http://annamajaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0