Delad på mitten kanske?

Jag glömde kolla när jag gick ner och satte på torkskåpet! Ah tusan, sätter klockan på 20 minuter så kan vi ju alltid lossas att det redan gått 40? För övrigt är det okristligt att ha tvättid 07 på morgonen. Jag borde sova då.


Jag är nervöööös och borde därför göra mig i ordning nu så allt är fixat. Istället sätter jag på datorn och har en kommentar-fajt med facebook som vägrar låta min skrivna kommentarer stå kvar. What the?!

Borde packa väskan i alla fall så den är klar. I går var jag halvvägs ut genom ytterdörren när jag kom på att mobil låg kvar i sovrummet. Smart.

Ett sidospår, hur fungerar det egentligen när man är halvvägs ut genom dörren? Ett ben på vardera sida om tröskeln? Huvud och överkroppen? Bena och underkroppen? En arm och ett ben? Eller är det kanske så att sinnesmässigt står man ute i trappuppgången medan kroppen fastnat på dörrmattan?

Ja, tänka sig den som vet det.


Hittade en gammal bild på mig. Blond och på Grönan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0