Tack och Godnatt och Sovgott

Klockan är 17.25 och jag är helt slut. Men krabbor står på menyn för ikväll så det är bara att boosta upp mig med godis, vatten och kanske en power nap så jag håller mig vaken till efter middagen åtminstone, höhö!
Nordstroms Rack är en jättestor outlet med allt från kläder till smycken till väskor och de har dessutom bra priser! Till och med märkeskläderna är hanterbara och jag konstaterade idag att jag kommer ruinera mig på örhängen där.. Nice! Däremot blev det inga inköp idag. En kombination av fallande blodsocker, 0 koll på ekonomiupplägget och att jag i stort sett bara kollade på det jag inte behöver.. Men det är väl så det ska vara? Äh, next time.


Det slår mig (ganska gårt på armen faktiskt) att jag i de senaste inläggen använt "stor" "gigantisk "enorm" och liknande uttryck väldigt mycket. Detta har sin naturliga förklaring - i USA finns det vanligt, stort och jättestort! Nordstroms Rack är stor, mallen vi åt lunch i är jättestor, toalettsitsarna är gigantiska. Allt här är stort och.. ja, då blir det ju väldigt mycket stort.

Känner precis att jag luktar välling. Det är The new fragrance by Alex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0