Morgonväckning

Imorse när jag vaknade kunde jag höra min kusin sitta utanför sovrumsdörren och vänta - busa. Mitt rum är oftast off-limit men vem kan motstå en sådan god morgonhälsning?

Ännu tidigare skjutsade vi mamma till flygplatsen. Det känns riktigt konstigt faktiskt att inte åka med (inte för att jag klagar över att stanna, jag har det riktigt bra här), det blir liksom lite tomt.. och speciellt när jag nu har den gigantiska king-size sängen för mig själv men det ska jag väl heller inte klaga över höhö. Men när jag gick och la mig igen efter det att vi kom tillbaka så kunde jag fortfarande bara ligga på min sida av sängen. Skulle jag rulla över skulle jag ju rulla på mamma..

Och från det ena till det andra, solen skiner ute. Får se om det blir till en kort promenad snart. Who knowes?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0